6
Elf kızımız cücesine koşar, cansız bedenini kollarına alıp ağlamaya başlar. Elf kralda olay yerine gelmiştir, kız onu görünce ' Neden bu kadar acıyor? ' diye sorar. Kralda ' Yaralanmışsın gerizekalı o yüzden ' der.  ELf Kral oradan ayrılır ve sarayına döner. Legolas onun yanına gelir ve sorular sormaya başlar ancak Elf Kral cevaplamaz. Bunun üzerine ' Neden benimle konuşmuyorsun baba? ' diye soran Legolas'a babası ' Kitapta olmayan bir karakterle konuşmak istemiyorum. ' der. Babasının böyle demesine alınan Legolas hırs yapar, daha çok çalışır ve Yüzüklerin Efendisi kitabında kendine bir yer bulur. Yıllar geçer babasını yanına çağırır Legolas. Ona der ki ' Hatırlıyormusun bana kitapta yer almayan bir karakterle konuşmam demiştin? Bak kitapta yer buldum. ' babası da ona ' ben sana kitapta yer alamazsın demedim, karakter olamazsın dedim. ' der. Arka fonda bir müzik duyulur, Legolas'a ağır Thug Life yapan Elf Kral havalı havalı oradan uzaklaşır. Bu sırada köyüne dönen Bilgo Baggins yüzüğü kimseye söylemez ve 112 yıl hiç yaşlanmadan mutlu bir hayat sürer. Ta ki Frodo'ya yüzüğü bırakana kadar. Asıl olaylar ondan sonra patlak verir. Kısaca Hobbitlerin başına gelmeyen kalmaz. Ama bu başka bir hikayenin konusu.. Bu arada Gandalf ortalıkta dolaşıp çocuk sevindirmeye, hayır duası kazanmaya çalışır. Tabii her zamanki gibi Kızıl Elf yine Legolas'a yüz vermez ve inzivaya çekilir. Ne yapsa işe yaramayan Legolas bir göreve atılır ve İsildur'un varisi Aragorn'u aramaya çıkar. Amacı onunla Arwen'i birleştirmektir.. 60 yıllığına bütün olaylar yatışmıştır ve herşey yolunda gitmektedir.. Bakalım 60 yıl sonra neler olacak..




Tek Taş Kardeşliği Çok Yakında Burada...

Yorum Gönder

  1. Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.. Yazıları geç atıyorum ancak orjinal bir şey yazmaya çalışmak biraz zor oluyor :)

      Sil
    2. güzel yayın olmus tebrikler

      Sil
    3. yani doğru soyluyorsunuz yazmak cok zor ya

      Sil
  2. Türk filmi olsa ancak bu kadar olur du değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza :)

    YanıtlaSil

 
Top