20


Yüzük Yelleri Part 2



Bundan yıllar önce Bard'ın ona çelme takıp düşürmesini ve gülmesini hazmedemeyen Meşekalkan Bard'ın yardım isteğini geri çevirir ve intikamını alır. Kral elfimiz de aradığı hazine için Smaug'un mağarasına gelmiştir, mütevazi ordusu ile. Gandalf'ta oraya doğru yola çıkmıştır. Orgların geldiğini söylemek için. Büyücü olan Gandalf Hacdan sonra büyünün günahlığı karşısında büyü güçlerini kullanmaktan vazgeçmiş ve Hak yoluna yönelmiştir. Allah'ın izniyle yapmaya başlar herşeyi.


Meşekalkan mağaranın kalbini arar ancak bizim bencil ve yalancı Bilbomuz tıpkı yüzük gibi onu da kendine almıştır ve kimseye söylemez. Tabi bir konuşma esnasında bunu ağzından kaçıran Bilbo'nun kaset skandalı gündeme gelir. Bard bu skandalı ortaya atan kişidir tabi ki de ve mağaranın kalbini bu sayede Bilbodan almayı başarır. Bu sırada zimmetine yüklü miktar para geçiren Meşekalkanın kaseti de ortaya çıkar ve gündemde sansasyon yaratır. Ancak Meşekalkan bunun montaj olduğunu ve paralel krallığın bunu ortaya atıp krallığını zedelemek istediğini, cüce halkının bunlara kanmayacağını anlatan bir halka sesleniş yapar ve cüceler krallarını destekler.


Bu sırada Legolas, Elf kızıyla işi pişirmiştir. Dağ tepe gezip tozduktan sonra onlarda krallarının yanına dönmek ve yeni gelecek ordunun haberini vermek üzere Smaug'un topraklarına doğru yola çıkarlar. Bard ve Elf kral son kez konuşmak için Meşekalkana giderler. Ancak Meşekalkanın kuzeni gelmiştir, Meşekalkan onları " Siz benim kim olduğumu biliyormusunuz, benim arkam sağlam" diyerek reddeder. Meşekalkanın kuzeni ile Elfler tam savaşmak üzere iken Orglar da olaya intikal ederler. Cüceler orglara karşı savaşa girerlerken, insanlar, Gandalf ve Bilbo şehre cuma namazı kılmaya giderler. Gandalf'ın imamlığında cuma namazını kılıp akabinde Orglara toplu beddua ederler. Bu sırada insanların şehri Orglar tarafından kuşatılmıştır. Tam şehre saldıracakları sırada Gandalf'ın bedduaları işe yarar ve orglar birer birer devrilir. Meşekalkan ve en iyi savaşçıları da Azok'u öldürmek üzere tepeye tırmanırlar. Ancak Azok onlara tuzak kurmuştur ve Meşekalkanın kuzenini öldürür. Diğerleri de bunun üzerine Azok'a saldırmaya çalışır. Ancak biri daha ölür. Azokla Meşekalkan savaşırlar. Bu arada Kızıl Elf de dağa cücesine koşar. Ancak onu Azok'un askerlerinden biri karşılar. Oda Elf'e aşıktır, bu yüzden Kızıl Elf'in cüceye gitmesine izin vermez. Cücede Elf'i görünce Orga saldırır. Org cüceyi öldürür, cücenin öldüğünü gören Legolas, sevdiğini kurtarmaya koşar ve Orgu öldürür.



http://aswang41.blogspot.com.tr/ adresinden alıntıdır.

Yorum Gönder

  1. klasik türk filmi kahraman karakterin ayağına esas kız dolanır ve kahraman işini uzatır :)

    YanıtlaSil
  2. Hehe güzeldi (Bu sırada Legolas, Elf kızıyla işi pişirmiştir) erotizm katmadan olmuyor :)

    YanıtlaSil
  3. :) çok güzel ve eğlenceli bir yazı. Sevdim

    YanıtlaSil
  4. turk filmi tatinda atademir standup i esliginde guzel bir anlatim olmus cok severim bu seriyi sitenizde dogal olarak yakip edilecektir

    YanıtlaSil
  5. hepinize teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  6. Alıntı olduğunu belirtirseniz sevinirim.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki aslında size ulaşmaya çalışmıstım ama artık blogunuzu kullanmadıgınızı düşündüm artık size ulaşabilirim :)

      Sil
    2. Her zaman bakıyorum aslında ama bir dönem giremedim.. Çok teşekkür ederim her zaman ulaşabilirsiniz bana :)

      Sil
    3. yazar olursanız cok sevinirim :)

      Sil
  7. :) çok güzel ve eğlenceli bir yazı. Beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Ne kada çok gülüyorum bu sitede ben yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumunuz için elimizden geldigince birşeyler paylaşmaya çalışıyorum :) hoşunuza gittiyse ne mutlu bana :)

      Sil
  9. Güzel bir yazı keşke karakterleri tam hatırlayabilseydim. Güncel olaylara da vurgular yapılmış hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yazı için burada sizi bilgilendirerek hatırlatmaya çalışacagız :)

      Sil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten okurken keyif aldım :)

    YanıtlaSil
  11. yarıldım gülmekten :d bu nasıl bir senaryo :D

    YanıtlaSil

 
Top